وصیت نامه پاسدار شهید سید عزیزالله میرسالاری(برگی از همنشینان مهتاب)
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 894
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 637
:: باردید دیروز : 266
:: بازدید هفته : 947
:: بازدید ماه : 903
:: بازدید سال : 5436
:: بازدید کلی : 105056
نویسنده : سیدکاظم مطلوبی (میرسالاری)
پنج شنبه 2 / 4

 

باسلام به همه عزیزان از اهل ایمان حاضروغایب

 ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتابل احیاء عند ربهم یرزقون »

بنده با اقرار به وحدانیت الله ورسالت پیامبر اکرم (ص)وهمه انبیاءسلف وائمه طاهرین حج صالح وباشهادت باینکه قران کلام خداست ومعجزه باقی حضرت محمد(ص)است واینکه این کتاب قانون الهی است وتازمانیکه نظام افرینش پابرجاست هدایت گربندگان اوخواهد بودوبا اعتقاد باینکه این انقلاب الهی بوده وزمینه ساز قیام اخرین ذخیره الهی حضرت حجت ابن الحسن (عج)خواهد بود وموسای زمانمان راکه خود به حقیقت ولی فقیه مسلمین است وجانشینی بقیه الله اعظم راعهده دار است تایید می کنم . وبه وجودش افتخار وتااخرین نفس درراه اهداف مبارکش جانفشانی می کنم .وبنده مومنم به اینکه قیامتی هست ودر انروز مردم همه برا ی حسابرسی از اولین تااخرین در پیشگاهعدل الهی جمع خواهند شدوبه حساب همه رسیدگی خواهد شد ویقین دارم که متقین به بهشت می روند ومعاندین وکافرین به جهنم خواهند رفت .

خدایا بنده را انطور یکه تودوست داری وشایسته است به صراط مستقیمت هدایت فرما واز ضلالت وگمراهی محفوظم بدار.

خدایا مخلصانه وعاجزانه از تومی خواهم همانطوریکه تاکنون این انقلاب راتایید وپشتیبانی کردی واز نیرنگها وفریب ها وتوطئه ها محفوظ داشتی برای اینده نیز محفوظ بدار واین انقلاب راکه ثمره خون هزاران شهید وهزاران معلول ومفقود واسیر وهزاران اواره ودر  بدری است از شر شیاطین شرق وغرب مصون بدار .

خدایا شهیدان که می رفتند سفارش رهبر انقلابمان را می کردند ومن هم ارزویم این است که این روح خودت راتا دولت پایدار اخرین حجتت سالم نگه داری ودشمنانش را خوار وذلیل گردانی .

از سپاه می خواهم که نگذارید خانواده شهدارا ادارات وبعضی از مردم اذیت بکنندوبگویند وظیفه مانیست دخالت کنیم در امر جنگ واسلام ومسائل محلی وشهری چون شهدای انقلاب بواسطه خلوص روحانیت خط امام وسپاه پاسداران پیروولایت فقیه پابه عرصه جهاد مقدس نهاده اند .پس می خواهم که همواره روحانیت معظم وسپاه پاسداران ولایتی وامت شریف حزب الله پشتوانه خوبی برای خانواده شهدا باشند وهمواره شهدای اسلام ازامام حسین(ع)گفته تاشهدای انقلاب اسلامی وجنگ تحمیلی رابرای هدایت خود سرمشق قراردهند واز انها غافل نباشند زیا شهدابرای برقراری حکومت الله وبرقراری پرچم خونین اسلام جان خود را به محبوب خود اهدانمودند .

مادر وخواهرانم درود خدابرشما باد.احیانا اگر شما از رفتن من به جبهه ناراحت بودید ولی بخدا سوگند که هرکاری کردم نتوانستم خود رانگه دارم که به جبهه نروم که جای برادران شهیدم سید غلامرضا وسید نورالله وسید ابوالحسن را خالی بگذارم تاخون ریخته شده جدمان امام حسین(ع)وهمه فرزندان واصحاب ویارانش وشهدای انقلاب اسلامی زمان خودمان پاسداری کنم وظیفه ی ماسادات است که انتقام خون جدما ن رااز ناکسان بگیریم.

 

خواهرم امیدوارم که مانند حضرت زینب (س)بردبار باشید چون من وشما باهم زجر ریادی کشیدیم .ازشما می خواهم که دست مادرم رابوسه بزنی وبرای من حلالیت بگیری چون بنده خیلی اوراناراحت کردم .

مادر م وخواهرانم وفامیل ها ودوستان من بخصوص اهالی شهرک شهیدرجایی من یک بیک دست همه شما رامی بوسم که مرا حلال کنید به دلیل اینکه من مدیون شماها هستم وتقاضادارم به بزرگواری خودتان مرا ببخشید واز خداوند برایم طلب مغفرت وبخشش نمایید .ارزو داشتم که به شماخدمت کنم ولی سعادت ان راپیدانکردم واز همسرانم می خواهم که مرا حلا ل کنند وببخشید چون در طول زندگی حق شما رانتوانستم ادا کنم بخصوص مادر ابراهیم .

باز هم ای سپاهیان عزیز ارزو داشتم که همراه شما به اسلام خدمت کنم چون من به شماها اعتقاد وایمان داشتم .

ای برادران عزیز سپاهی نگذارید که خدای نکرده خون پاک ومقدس شهدا پایمال شود ویا به خانواده شهداظلمی بشود چون فردای قیامت جوابگو خواهید بودوتقاضادارم که جنازه ام رااز مقر سپاه تامزار شهدا تشییع نمایید .

اعتقاد من به سپاه براین اساس است که امام فرموده (ای کاش من هم یک پاسدار بودم)

از برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رامهرمز حلالیت می طلبم وانشا الله که مرا ببخشید واز برادر عزیزم سید علی مراد می خواهم که به درس خواندن خود ادامه دهد تا اینکه به مراتب بالای علمی برسد وخدای ناکردهسربار جمهوری اسلامی نشود دوست دارم که اوانشاالله در بین اقوام عزیزو گرامی باشد در ضمن سعی شود که قبرم درکنار قبر پدرم باشد /به امیددیدار در روز قیامت

سید عزیزالله میرسالاری



                                       




:: بازدید از این مطلب : 826
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این وبلاگ برای معرفی طایفه سادات صحیح النسب میرسالاری طراحی گردید .در این وبلاگ اداب ورسوم ،مطالب تاریخی،معرفی شخصیت هاو...........می پردازیم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شمادرباره هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع)

پیوندهای روزانه