آموزش پس انداز کردن به کودکان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 894
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 24

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 91
:: باردید دیروز : 266
:: بازدید هفته : 401
:: بازدید ماه : 357
:: بازدید سال : 4890
:: بازدید کلی : 104510
نویسنده : سیدکاظم مطلوبی (میرسالاری)
دو شنبه 27 / 2

.

 

مسئه ای قدیمی که همیشه برای افراد فقیر وجود داشته این است که آنها به دلیل داشتن پول کم که در حد مخارج زندگی آنها نیست قادر به کردن آن نیستند. آیا شما فکر می کنید این قضیه درست است؟

آموزش پس انداز کردن به کودکان

آمریکا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است و کمتر از ۵۰ درصد آنها تا کنون یا پس اندازی ندارند یا مقدار کمی بازنشستگی در حساب خود دارند. اگر شما فردی خوش شانس باشید و در سن ۲۵ سالگی کار خود را آغاز کنید, در سن ۶۵ ساگی شانس شما برای پولدار شدن یک به صد می باشد و اگر شما فوق العاده خوش شانس باشید در سن ۶۵ سالگی جزء ۶۳% افرادی هستید که زندگی روزمره خود را به وسیله موسسه خیریه و کمک دوستان و خانواده می گذرانید. اگر شما درده ی بیست قرار دارید و بگونه ای زندگی می کنید که هر شش ماه مایل به خرید یک تلفن هوشمند هستید و یا میخواهید پول خود را صرف خریدن ردیف جلو کنسرت گروه موردعلاقه تان کنید ,امار ها و اعداد شما را حمایت نخواهند کرد.

یکی از دلایل این مشکل شاید این باشد که شما هیچگاه یاد نگرفته اید چگونه پول خود را کنید و یا اینکه چگونه در آغاز کار به موارد ساده و بی اهمیت بی توجه باشید و دیسیپلین زندگی خود را افزایش دهید. این موارد به دریافتی شما ربطی ندارد اما به اینکه چگونه از پولهای دریافتی خود مراقبت می کنید مربوط می شود. به علاوه این مورد به مسولیت پذیری شما مربوط می شود که چگونه گامهای کودکانه ای در ابتدا بردارید و زندگی خود را در آینده محکم تر کنید. اگر شما در دسته ی والدین هستید، می توانید بهترین معلم برای خود باشید. از طرفی اگر شما یک زندگی بدون برنامه در زمینه اقتصادی داشته باشید  فرزندان شما افرادی بی مسولیت در برابر پولهایشان هستند.  به جای خواندن نکته هایی برای پیشرفت عادات کردن از سنین اولیه به کودکان خود عادات کردن پول را آموزش دهید.  دانشگاه استانفورد الگوی ساده ای را برای فهماندن اینکه چگونه مداخله فرزندان می تواند به آنها در کردن کمک کند و از ریسک به دورشان کند , طراحی کردند.  در اینجا راه حل های ساده ای وجود دارد که باعث می شود به کودکان خود کمک کنید چگونه کنند و برای زندگی خود برنامه ریزی کنند.

۱) کار خود را با کردن ۵۰ درصد از پولهایی که فرزندانتان به عنوان هدیه دریافت می کنند شروع کنید. بانک های خیلی زیادی برای پول وجود دارد. یکی از آنها را در نزدیکی خود پیدا کنید و شروع به گذاشتن پول فرزندتان در آن بکنید.

۲) با فرزندان خود بازیهای اجتماعی که با پس انداز کردن در ارتباط است انجام دهید. یک پاکت ایجاد کنید و از آنها بخواهید بخشی از پول خود را در ان بگذارید.

۳) زمانی که شما در حال بودجه بندی برای خانه هستید فرزندان خود را در این کار مشارکت دهید و اهمیت این موضوع را برای آنها روشن کنید.

۴) هر چیزی را که فرزندان خود درخواست میکنند برایشان تهیه نکنید . درخواست آنها را به تاخیر بیندازید.

۵) فرزندان خود را به راه ندازی یک تجارت کوچک در محله و یا مدرسه تشویق کنید.

به یاد داشته باشید که اگر والد هستید می توانید نقش مهمی در زندگی اقتصادی کودکانتان داشته باشید. هر چه شما مسولیت پذیر تر باشید فرزندانتان آینده ی بهتری خواهد داشت.




:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
این وبلاگ برای معرفی طایفه سادات صحیح النسب میرسالاری طراحی گردید .در این وبلاگ اداب ورسوم ،مطالب تاریخی،معرفی شخصیت هاو...........می پردازیم
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شمادرباره هیئت امنای امامزاده میرسالار(ع)

پیوندهای روزانه